嘩嘩嘩,,,3號風球啦~~~~~~~~
今日自己一個人出街散心,,,冇帶[姐]出街,,,又落大雨,,自己又唔知點解唔返屋企,,搞到濕曬,,,返屋企果時,,,個頭痛痛地,,可能病左lu,,不過都冇所謂啦,,你地話係咪?