唉!!今日都唔知做咩,,好黑仔!! 今日11點幾果時,,有人同我講我讀邊班,,,唉,,好灰,,有個差過我的人都入到D班,,點解我入唔到!! 今日要多謝一個人,,全靠佢,,我先做得曬d暑期作業!!thz!! 今日有一樣開心的事,,就係終於有一個明星add我啦!!我可以同佢傾計啦>.<開心!!已經証實係真的!!開心開心!!