今日chem dict唔識,,d人係道出cat,,仲要出到好明顯!!bio quiz又唔識,,咩都唔識,,唉.....
今日上chem,,dict完之後做實驗,,成班友仔洗試管果時係道play,,搞到d化學液體入左我隻眼道,,唉,,痛左成日,,唉,,依家仲痛緊,,都唔知點算!!