今日又有落雨!好彩有帶傘! 今日比羅太搞到好無奈,唔識用電腦就叫人幫手啦,自己係道搞,唉~ 今日又比家姐打,唉~打人真係咁好?如果打人可以令你開心,咁你打啦~ lunch果時,又見到謝欣,張彤佢地係道喊,點解又喊呢?唔係叫左你唔好再喊架咩?!點解又喊,唉~ 越黎越覺得自己同人地好疏遠,點解?!點解會咁?! 一直等待心跳的相遇,默默等待可以嗎?