今日本來要去麻鷹,但因我唔想去的關係,最終都係叫人幫我請假.....好衰... 結果成日都係屋企,溫下書,打下機 本來有人約我去圖書館,不過我唔想做電燈膽,所以冇去到... 之後又有人約我打波,不過我又因為冇心情,所以又冇去打.... 唉~冇人陪的日子已厭倦!!
我今日先發現,我做錯左一件事,真係好錯!!9年的一段情,就咁冇左,真係後悔!我希望你可以原諒我!!求求你