今日朝早番崇拜! 之後去樂富食野打波,點知落大雨!慘! 之後諗住去室內運動場玩,去搭lift,點知困lift.... 之後睇到部lift只可乘8人,我地有9個人... 但之前人地有十多個人都冇困,而我地有... 成班友係道搞爛gag,笑死.. 困完lift,之後番屋企
今日真係好黑仔,唉,惡運還會繼續纏繞我嗎?