今日考唱歌.....慘.....得21分..唉~ lunch果時又冇啦啦落雨,我唔番黎佢都唔落,真係玩野! 中史,英文,maths都係道考chem,,溫到考之前的3分鐘,先有個人問我做咩溫中文,只考英文....o左 溫左成日得個桔,唉
點解依排又諗起你?明明想忘記,但又諗番起,點解?!好辛苦!差不多每日都見到你,但每日都冇得同你傾計,只可望住你!點解要咁對我? 有冇人知長毛幾時生日呀?快d話我知!!