真的發覺同人的關係距離越黎越遠,究竟我要做咩先可以拉近? 好煩惱~究竟我番依家果間教會係為咩?為左見某人?為左打波?定還是為了其他野?點解我唔番以前果間而要番依家果間?究竟我係為左咩?有冇人可為我解答?! 真係好辛苦,越黎越覺得辛苦,後悔,,我咁做究竟做得岩唔岩?為左佢兩個搞到自己咁?究竟值唔值得? 每日都見佢同唔同女仔玩,講笑,而我自己就係道煩惱,我真的冇做錯嗎?
討你厭,我很討你厭