今日又激嬲左人....真係對唔住呀!! 今日上bio,真係好火,兩條友咩都唔做咩都唔理,整埋份野出黎都唔睇,之後出去講又比miss話,又要再做過,叫你抄份出黎,又話冇紙,冇紙咪用腦記囉,如果唔係個腦要黎做咩??冇紙冇紙,唔搵點會有紙呀,你傻架!? 放學tsa英文,嘩,難,唔識,係時候學好d英文啦......
病病地......