星期6,番教會的時間!!謎..... 番完去打波,剪左個頭好似勁左>< 我個頭仲唔夠短?再短會死人的... 剪到個頭好圓?個頭本身就係圓架啦... 點解要留幾條毛仔?髮型師剪的,我不知道,我冇咩所謂的... 棟棟,真的開始有d憎你,因為覺得你煩同驕傲,不過我會包容,我仲會嘗試去愛!! 謝欣,家姐,黎lin,蔡頭番教會呀!!考完試or暑假!! 邊個想番教會ge,搵我啦!!
今日真係唔想溫書.... 有冇人覺得我變左?同開學的我唔同左? 我真的不知道!! <<美好天空
<<可愛狗狗