想念你們!! 特別想念kimmy媽和文!! 因為真的太耐冇見啦!! 想念!! 好想快d見到你地!!
籃球,我也很想念你!! 好想快d可以摸下你!! 打波,打波,打波!! 3分,3分,3分!! 唉~~ 長毛,阿富,希望你地都快d番去教會!!