今日阿媽唔比番教會....但係要出街... 兩度見到家姐~有緣!! 聽日一定要番祟拜!!冇人可以阻止我!因為太掛住你地啦~ 聽日仲要比賽~唉~希望win啦,盡自己的能力!! 大家都番教會啦,睇下我地比賽啦~~