番崇拜,太好啦!!你終於番啦~期待左e日好耐!! 打波,輸!!慘!! 要練番波啦!!邊個會同我去練呢?? 6點幾,同教會d人打波,比人打中!!流血~~ 唉~黑仔!! 有時真係唔知自己想點~ 需要一個投契的朋友,一個可陪伴我的朋友,有共同興趣的朋友!~ 真的太獨單!