發燒發左幾日,日日都係5點幾6點[a.m.]發燒,10點幾[a.m.]無發燒 - - 玩死~ 今日無事啦,但唔知又會唔會好似前幾日咁.... 番學~
無番學,仲要交maths,咩都未學,點做呀~? 無奈