10月1國慶,係屋企,得一個人,冇野做,悶 下午打波,累!! 打完波買野飲,估唔到會遇到你~~ 番到屋企,悶悶悶.... 最多都係同人傾計..好彩有人肯同我傾計,全靠有你同我傾計,如果唔係..... 唉~