琴晚同人約定,一個月先傾番計~慘!! 冇左你同我傾計,我一定悶死!! 點解你會咁忙?咁多人約? 諗住搵你打波都唔得,唉~ 無奈!! 陸運會放左之後,去左三育打波,開始有番d手感!! e幾日都要成日練波!! 星期日之戰,一定要有貢獻!! 打完波番屋企,去到一個電話亭果時,我見到個電話亭[昱]左,好驚!!