e幾日都有小測!!辛苦!!
岩岩今日先測完maths,95分!!但已經係全班第11個.....
勁多人98分- -都唔知發咩神經
聽日又有CIT小測,後日又有add.maths小測,英文quiz
煩煩煩!!
又要搞星期6的野,唉~
點解突然間有咁多野要我做??!!
咩都要自己一個人承受曬
眼見個個人都開心,但唯獨自己唔開心
眼見個個人都同人有傾有講,唯獨我得自己一個!
個個人都口口聲聲話係朋友,係好朋友,但當需要你地的時候,你地去左邊??
寧願一開始得自己一個,都唔想之後被人離棄!!!
被人離棄的感覺,好難受!!
分類: 未分類 |