e排有好多小測,搞到成日都唔夠訓,唉~
琴晚去左海濱跑步[因為唔想溫書,又唔想打機],同林敏儀,陳美婷and伍翠塋
話就話跑步,其實係散步+吹水....
吹到十點幾番屋企,
婷and塋冇啦啦對聯- -
我同儀就係另一邊笑^^
真係好搞笑~
對聯:
1]天下無草生生生;;天上無雲飄飄飄!!
2]月光無影照落河,太陽無映大地!!
3]花好月圓sd message,天殘地缺want to die!!
真係好文彩!
琴晚真係好開心!!下次再去~
我琴日先知我係唔識遷就人!!
咩都要原因!!原來我係一個咁ge人
唉~
越黎越發覺自己有好多缺點!!唉~
分類: 未分類 |