番教會,之後去打波,見到佢,個感覺好怪!! 朋友,真係好神奇!! 今日可以同你稱兄道弟,聽日可以當唔識你!!無奈囉 是我的問題嗎?? 我諗我真係唔識同人溝通 唔出聲比出聲的好得多 眼前一切的,都是假象!!!