今日校外學習日,去大棠郊野公園!! 一早就幫人手搬碳!! 整日都冇咩點燒過野,悶!! 之後班會活動,唔想玩,所以做左攝影- -
有人話毛毛好令仔,不過.....差個頭髮唔得囉~~要剪!!" 毛毛隻眼好令 - -
我係好人?還是衰人?
還是自己一個最好!!