第一堂就英文啦,仲要有3堂...好彩轉左一堂,無咁悶 phy堂,比人鬧,抄書..... 悶悶悶...終於瞓左啦~~ 放學quiz phy,做唔切....唉~~死梗 聽日又要背書,慘慘慘.....
改變改變!!我要改變!!