金日
我7:35先起身...
我仲正錯左冷3........自己都0哂=]
我都5知金日做咩
我仲金日又多左個fd啦....佢就係嬋...我地咁叫佢gE....xD
金日英文默;;輸;;
好怕5合格> <
唉....
個中文牙sIr都5知做咩
有人正左個黑板姐
洗5洗咁鬼死嘈牙,,頂...
唉...
我一放又見到果個死人劉偉鍵
又要喺到正我w0
唉...我5知係味前果一細正死佢xD
我一番到屋企
比牙媽叫我主飯
我都可以冇la la 正到自己手指...
好痛+勁多血
牙媽話我喺到諗緊一個人w0,,先會正到
下...........
我諗緊邊個牙(p.s5係何xx)
點解金日咁黑仔架
唉
你地個個都要比cM我....5該你地,,啦
|