我今日11點幾左右先起身w0r''我有1樣野日日都5記得''就係打比老公傾電話囉''唉....................對5住牙,,老公]]我5記得左
我諗佢5會嬲我gE''呵呵
今日4點幾左右番到屋企''喺到等老公開mSn啦''比我做下十月介菜都好gE''咁就可以知道我有幾愛老公啦=]
不過~我妹佢5見左牙''令到我天日5可以同老公出去''要後日先得w0r..........................唉....................................
我都5知兒+講哂好''算啦.............同老公傾mSn+電話仲好
記得比Cm喔
|