今日
好早就落去
買yeS
超令牙=]=]
之後就行番去
學校
之後
就同左d囡囡一齊玩
我覺得我兒+只系同d囡玩
5理d fd
XD
之後
就咁玩啦
超開心丫
上堂果時
悶得制
問人拎d野睇
同埋請野比小麗麗食
之後
比個miss 收
但系
佢話要睇埋天日
先可以比番我
妖佢.3.
跟住
就上數學堂啦w0
牙sIr就話
我冇放佢喺眼中w0
我幾時冇牙
之後
佢就要比佢記一個大過
話我多次5做功課
個電電上堂果時有野
同埋
多次留堂都走
-v-''
我覺得自己好似成個男仔咁
XD
之後
我就又要去
同牙sIr一齊
打電話比牙媽
同佢講番今日d野
之後就去左
打波
打到7點幾
-,-''
都5知今日系d咩
系黑仔定系我傻傻地
聽人講咩就做咩
唉___________
記得比cM我牙~`
艾粒某某人`<<好明顯就系老公啦,,仲要玩野-v-''
艾粒家姐`
艾粒姐夫`
艾粒哥哥`
艾粒妹妹`
艾粒囡囡`
艾粒fdS`
艾粒cM仔`
|