星期日喇
主日ge時間
住住都只遲到
35分先出門口
55分到
原來太和去大元都唔使半個鐘架bor
主日有新書書
好無奈呀
完全係同樞海甘甘全部時間傾計
傾得好離譜..我覺得
波sir叫我讀第4章
但係我可以係讀3都冇人理
放左
同平時一樣陪你行
好開心呢
之後就得番一個人
屋企今晚係一個人都冇ge
'甘甘拋棄我
去左軒軒屋企
行行行
係卡城由1點半..到7點半
o晒
我未試過係度咁耐
由卡店做左機店
xdd"
個個係度玩gundam
正丫
psp
其間係見到展展
佢話左我知樣...我唔開心ge野
算
之後又係大中食埋飯先走
行林村河番去
見到Peter丫牙呀
佢個look..==''
佢話去完跑步wo
佢真係瘦左架..唔信我
番到屋企
真係好悶
想你係我身邊
全日都掛住你到死
見你on左牙爸又番
佢要用又冇得傾
想掛死我咩
|