590個BloG
.
2007 年 4 月 9 日  星期一   晴天


2007-04-09 分類: 未分類

星期日喇
主日ge時間

住住都只遲到

35分先出門口

55分到
原來太和去大元都唔使半個鐘架bor

主日有新書書
好無奈呀

完全係同樞海甘甘全部時間傾計
傾得好離譜..我覺得
波sir叫我讀第4章
但係我可以係讀3都冇人理

放左
同平時一樣陪你行
好開心呢

之後就得番一個人
屋企今晚係一個人都冇ge

'甘甘拋棄我
去左軒軒屋企

行行行

係卡城由1點半..到7點半

o晒

我未試過係度咁耐
由卡店做左機店

xdd"
個個係度玩gundam
正丫
psp

其間係見到展展
佢話左我知樣...我唔開心ge野

之後又係大中食埋飯先走

行林村河番去
見到Peter丫牙呀

佢個look..==''
佢話去完跑步wo
佢真係瘦左架..唔信我

番到屋企

真係好悶

想你係我身邊

全日都掛住你到死

見你on左牙爸又番

佢要用又冇得傾

想掛死我咩



2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天


2007-04-07 分類: 未分類

怪人愛上衰人

冇腦的怪人  無聊的衰人

我愛你



2007 年 4 月 4 日  星期三   晴天


2007-04-04 分類: 未分類

春令會完左喇

好好玩   好好聽  好好食

唔錯丫  得到好多

加油丫!!

我唔會補打架

只係記得有日唔開心><

冇事lu

最後一日都係最悶

冇野做  系冇得玩

其實我一直係想講掛住你

但係出聲會比人聽到呢

番到學吾知做咩

今日好多人打比我

要出夜街喇

好想同你講

但係..講唔到

我有sd番sms比你架

收..唔到咩.

對唔住呀

我唔係有心唔理你架

唔好喊啦