590個BloG
.
2006 年 12 月 4 日  星期一   晴天


好攰 分類: 未分類

唉..

聽日就要跑喇..

希望..50名啦

5使多.

50名以下就得

好想攞獎.

比副社搞到e+好痛呀.

勁5好態.

最好果陣跑左環校lu

PE.

手球好正呀.

好中2.

最後話追和3:3//

都5g係咪.

我都入左x球啦

his

死人michelangelo

好想你番生.

之後殺左你丫!!!

社手球..明win左.

好野

明真係勁到爆

屈機ge

放學..

陪兩個"令女"

聽日又比人話溝女喇.

又話我5出聲

眼訓呀ma

好攰呀.

5想行ga.

你迫我咋

早g真係搭bus

8達通真係冇錢 

迫住行

番屋企..

係咁茶野..

聽日跑呀!!!

好想有人同我講+油..

算.



2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


好攰呀 分類: 未分類

一早番主日..

聽波sir講野..

同LPL轉筆..

有one a msn喇..(溫x熙)

之後..

去cc

玩陣..

轉去卡城..

有兩張..戰再喇..

見到肥仔同甘甘tim

都5g點解我都叫佢做"甘甘"

之後...去運動場..

冇開..頂..

副社..仲以為佢放飛機..

之後去佢..club練體能..

勁變態呀..

算..5講點變態..

星期2..(兩日後跑月野喇..)

e+先搞到我咁..

比你玩死..

都5g你係咪同女PE有野..

樞海都係咁諗ge..

番到黎..

溫書溫書.

有人@完我講5夠x句就off..

又話我失戀..

攞景定陣慶呀..

算..8

係wo..

kit儀姐..

環校跑果陣..

係我地面前側晒身咁跑..

就黎仆..又仆5到果種..

好勁呀..

你都未話我g有冇梨..

你叫我打ga咋..



幾多野wo 分類: 未分類

p.s.呢篇係2/12ga/..之前果篇係1/12ga.日日都過12點先打

一早起身..

去飲茶..

原本..

但係太多人.

去左食第d

去大眾

見到變態同呀餅..

其實我同"呀餅"一句野都未講過..

只係g佢係咩名..

之後又去玩卡卡..

超勁呀.紅色..

開齋果幾po

都win晒呀..

draw中9龍高.

都算好啦..

番屋企..

彈琴彈琴

呀謙樂理past呀

公喜wo

係呀..

我環跑攞牌呀死仔..

你死比我睇..

又番到屋企..

讀書讀書..

冇人阻..

要破5合格...

6科喇..

好耐未試過合格喇..

呀爸呀媽炒左..

之前本來想落街食..

點g呀媽話煮面過我..

食完..

打陣機..

好耐冇打過..

PS3超正呀..

勁令..d畫面..

好想買呀.

最衰未有翻版..

5g通水單野點呢..

星期1應該都其他班啦.

5鬼理lu

訓覺喇..

8