p.s.呢篇係2/12ga/..之前果篇係1/12ga.日日都過12點先打
一早起身..
去飲茶..
原本..
但係太多人.
去左食第d
去大眾
見到變態同呀餅..
其實我同"呀餅"一句野都未講過..
只係g佢係咩名..
之後又去玩卡卡..
超勁呀.紅色..
開齋果幾po
都win晒呀..
draw中9龍高.
都算好啦..
番屋企..
彈琴彈琴
呀謙樂理past呀
公喜wo
係呀..
我環跑攞牌呀死仔..
你死比我睇..
又番到屋企..
讀書讀書..
冇人阻..
要破5合格...
6科喇..
好耐未試過合格喇..
呀爸呀媽炒左..
之前本來想落街食..
點g呀媽話煮面過我..
食完..
打陣機..
好耐冇打過..
PS3超正呀..
勁令..d畫面..
好想買呀.
最衰未有翻版..
5g通水單野點呢..
星期1應該都其他班啦.
5鬼理lu
訓覺喇..
8 |