死LA.. 頭先搭車個陣..
諗住瞓陣"" 後果係遲左個站落車 =v="""
哈哈.. 仲要落車即刻打比MAGGIE勁笑.. XPXP
講返今日LA..
派卷"" ENG係全班最高分!!!! KEKEKE...
其他GE 5講LA.. 會喊GA.. !!
好.. ! 放學連LALA隊都5理就走左... -___________________-|||
SORI呀.. 你地乖乖地練LA! 5洗掛住我GA LA~~
同MAGGIE 好白痴咁去左味太郎```
傾左D野... 究竟D男仔想點呀..!?!?
之后同茄&卒陪MAGGIE LEE個KAI婆去報失""
邊有人填表填到咁GA... !? KEKEKE..
之后走LU.. =]
========================================
照現況..我再留在HK讀書GE機會己經冇乜GA LA""
新年假便要去INTERVIEW.. 考學校..
目的地是英國... 其他DETAIL還未知..
我要好好珍惜而家同大家一齊GE時間~
特別係你.. 你把我這心願踏碎了...
|