| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
行街街..  |
分類: |
今日係我放暑假已來最充實H..
一早出去同阿哥.JoY屎.琛哥.家姐睇戲"
睇軍曹..呢套戲真的一般般..
本來打算同阿哥佢哋星期四去睇'蝙蝠俠'
But可惜..星期四我唔得閒'
SORRY呀..搞到阿哥你哋要「就」我!!
睇完戲之後..我哋就一齊去咗公園'
琛哥.因怕某啲嘢就叫走..
我同家姐就去商務..
打算買MATHS果本暑期習作'
但可惜賣晒..
唯有遲啲買喇.
聽日本來要返臻美..
但因唔得閒'
所以唔可以去..
現在對臻美H人..
致歉"
So sorry!!
|
| 發表時間:2008-07-16 08:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cOmMENT..**** 十卜你丫!!! 要回的呢>WAiT FOR U.3.
|
|
|
X0silk 於 2008-07-19 09:34 AM 發表:
屍M`=]梨哇-V-" 我都想睇哇= =" 都係唔得閒.. 要等星期日>.
|
|
|
zxcroz 於 2008-07-19 01:26 AM 發表:
不悶的一天 很好喔=]] VERY GD 小空~
|
|
|
又來多一個cOMMENT>要回的丫!! WAiT For u..**
|
|
|
cOmmENT For u._. 做100問真的好累呢-.- 要回丫^0^
|
|
|
vincen 於 2008-07-17 01:22 PM 發表:
CM TO U
|
|
|
龍 於 2008-07-17 03:22 AM 發表:
你就好啦~~我日日都好鬼悶~~~我戈到咩地方都去過曬~好鬼悶 你戈個背景歌好好聽
|
|