| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 19 日 星期六  |
做義工..  |
分類: |
早排應承仲賢..
幫手做義工"
So..今日就去咗廣源邨..
又熱又悶..
因為我同JoY屎都係負責攤位遊戲H..
所以就要企仲5粒鐘..
好攰呀.
聽日.我老豆約咗佢之前啲FD嚟屋企..
仲話要介紹人哋啲仔仔女女俾我識..
好唔想呀..唉
唔想到聽日呀..
星期一要試升喇..
要加油..
為咗JoY屎我要加油..
要升班..
今次一定要溫書喇!!
|
| 發表時間:2008-07-19 09:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
zxcroz 於 2008-07-23 02:41 AM 發表:
辛苦了!! 送你cm慰勞一下^^ 十卜你呀 試升成功=] 小空~
|
|
|
再多個cOmMENT._. 十卜你丫!! 要回的哦^0^
|
|
|
再來一個cOmmENT哦^0^ 十卜十卜丫! 要回丫!
|
|
|
X0silk 於 2008-07-21 12:26 AM 發表:
comment
|
|
|
再來一個cOmMENT xD._. 要回的哦! 等你也!
|
|
|
vincen 於 2008-07-20 03:57 PM 發表:
pretty girl cm to u ^W^
|
網主回覆
多謝𠵿" Posted at 2008-07-20 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|