| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 11 日 星期二  |
PASS or FAIL  |
分類: 校園生活@ |
派卷喇-________-"
成績不太理想..
I.S.炒了..
仲要差5分..
MATHS同EnGlish都PASS.
早排同葉生賭..
佢話如果我MATHS合格就俾$10我"
HEHE..當然JoY.W係唔會炒既"
加上又有聰聰幫我補數..
呢排好忙哦..
D時間好似唔多夠用..
成日應承左人同佢出街"
但最後又唔出得>.<
MUM仲係唔俾我上網"
SO唯有放學留校上網><
最後..
聰聰..我愛你啊!!
|
| 發表時間:2008-11-11 04:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-11-18 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
阿yo 於 2008-11-11 05:12 PM 發表:
call me 快 d 阿
|
|