| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 22 日 星期日  |
為考試準備..  |
分類: |
今日成日溫書..好悶呀..
打咗幾次俾佢,都冇人聽
[討厭呀]
琴日係我細佬生日..
請咗好多人嚟屋企..
我就同細佬啲fdH家姐.阿哥玩"
同人鬥咗好多場WIIH滑雪 GAME!!
都係我贏..
HEHE..
依家隻手好攰呀..
仲有兩日就考完試喇"
要加油呀..
考多兩日試.
放5日假..
要加油哦..
|
| 發表時間:2008-06-22 05:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
zxcroz 於 2008-06-25 01:35 PM 發表:
cm.. 咁勁..好多場都win@@ 恭喜耶..!! 放假中吧=] 好好享受~~ 路人小空~
|
網主回覆
55..放假中呀"
多謝你成日嚟我Blog呀!! Posted at 2008-06-27 11:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..我會架喇 Posted at 2008-06-27 11:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-06-27 11:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|