| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 6 月 27 日 星期五  |
放假.放假  |
分類: |
唉...
咁難得放假,又落雨"
星期三同咗JoY屎佢哋去睇戲..
JoY屎同某某真SWEET哦..
[好羨慕哦]
放成5日假..
都唔知做咩好..
想係下星期返臻美"
唔知高力得唔得呢?/
星期一派卷喇..
[好緊張]
唔知合唔合格呢..
大多數都會合格"
最怕都係I.H..
6月30日係Vanessa生日..
要買生日禮物𠻹..
預祝佢生日快樂"
|
| 發表時間:2008-06-27 12:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
有幾sweet a=_- ni都有la!;) 唔好唔開心; 要Smile Happily! "Smile!" I'LL BE BY UR-SIDE!=) Bu要bu kai xin! 0k? =)
|
|
|
raining去睇戲~??? ke~ 我都try 過~
|
網主回覆
HEHE.. Posted at 2008-06-28 01:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Cm~。﹏ 被野狼話成日黎你個blog唔留Cm~ =.=
|
網主回覆
HEHE..呢句嘢係我同野狼講架"
唔緊要喇..以後多啲上嚟cM..
補返數囉XD Posted at 2008-06-28 01:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|