| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 6 日 星期日  |
睇書?!  |
分類: |
今日終日無所事事..
早排,悅姐借咗本書俾我"
我向來都唔睇書..
但係因為今日真係太悶//
So,,我就開始睇..
聽日..歌唱比賽"
好緊張呀!!
要贏Grace班..
輸俾邊班都可以"
只係唔可以輸俾Grace班..
星期五..學校Fun day..
Grace班啲姣花"
唉..我都唔知點形容佢哋好~
總之「姣」吧!!
|
| 發表時間:2008-07-06 09:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
zxcroz 於 2008-07-06 10:17 PM 發表:
還有呀~ 比賽加油=] 小空
|
網主回覆
我會架喇 Posted at 2008-07-07 02:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2008-07-06 10:15 PM 發表:
cm.. 本書好看嗎!?!? 小空~
|
|
|
龍 於 2008-07-06 09:07 PM 發表:
加油>"
|
|
|
huasim 於 2008-07-06 09:05 PM 發表:
cmcm=]
|
|