我今日終於收到之前叫郭桂芬買果D書la..........
雖然只收到一本....
但好過無啦!!!!!!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 明天我就同D同學去東港城買野食la............. 好期代呀!!!!!!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
明天我就同D同學去東港城買野食la.............
好期代呀!!!!!!!!!!!!!