今日早上同美儀.嬋嬋.楊洛.譚霖.CoNnie一齊去大圍踏單車
終于踏到了
哈哈
我地由大圍踏到大埔墟
踏左3個鐘呀
勁累呀!!
超辛苦
踏左一會兒,就去食午飯啦
踏完就楊洛去旺角信和睇閃鑽
我地乘西鐵中,看到一個極漂亮同佢部手機同我一樣,不過佢貼得超漂亮
還有水晶指甲啦
超漂亮的
我超喜歡的
逛街時看到一個蜘蛛俠打鼓呀
我買左手機吊飾,是巧克力的
超可愛的
今日真係開心的一天
很充實