-------------------------------------------------------------------------------- HI`=] JoYcE之bl0g 我要c0mm3nt牙`
JoYcE=]㊣
仰望你是我傻嗎
你錯了曾經的我們都傻過的
因為我們愛對方的是缺憾美
l0vel0tion牙
快轉到我們能再做朋友唄
轉彎可以把問題清晰點
1個人都可以有happy ending
重新認識我可能是最好的方法
joyce__12aa
暱稱: Joyce`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2011-10-17
2010-12-31
2010-11-13
2010-11-10
旅行日=]
每月文章
好友名單
*蒙++*
熊`
chingyi`
★kkay (kay10100202)
牙嘉`
hoho (hoshop)
??
babiii思 :) (babiii0705)
皮蛋`
何童`
樂`
wing_JaI (wing_JaII)
-` 糖尐晞... (Baby_Yuki)
5識+
waisaze` (wing3321)
唔識`
HO wing
*曉彤*
Ling
keikei:)` (PiLl)
網站連結
羅志祥國際後援會
chat
English Builder`
RaIniE`-!
U game`
背景圖`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 709
今日人氣: 0
累積人氣: 3307
2010 年 7 月 12 日  星期一   晴天


2010-07-12 分類: 未分類

 

 

12/7/2010

金朝7點幾就起左身

汁野牙,等等

反到去  結業=.=

好悶 好耐l0...

原來朱sir要走牙?!`

點解五提早講聲牙.

到左派...成...績...表

喪驚lo

朱SIR派果時..

佢講左1句野..

你好彩喇 岩岩好冇跌出去

佢仲係要停左一停

嚇死   ._^_.

haha

放左學之後

去左搞舊B00K d野

賣左9本B00K

0k la

之後反左屋企換3

去到NEWAY到1點幾

去到K房

休息左一陣就唱

呢次唱得五係好HIGH

因為果冷氣好凍!

哈 唱到5點幾到

就反屋企lU






訪客留言 (返回 joyce__12aa 的日誌)


laupikyan 於 2010-07-20 11:21 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fiona10 於 2010-07-13 05:52 PM 發表:
comment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TT08128 於 2010-07-13 05:38 PM 發表:
c0mMeNt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anita_cheung 於 2010-07-13 05:01 PM 發表:
c0mment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930