-------------------------------------------------------------------------------- HI`=] JoYcE之bl0g 我要c0mm3nt牙`
JoYcE=]㊣
仰望你是我傻嗎
你錯了曾經的我們都傻過的
因為我們愛對方的是缺憾美
l0vel0tion牙
快轉到我們能再做朋友唄
轉彎可以把問題清晰點
1個人都可以有happy ending
重新認識我可能是最好的方法
joyce__12aa
暱稱: Joyce`
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2011-10-17
2010-12-31
2010-11-13
2010-11-10
旅行日=]
每月文章
好友名單
suki
雪碧`
SUENKI`
嘉泳`
hoho (hoshop)
yammi
曉雅`
*中山*
敏儀`
Nico`
尐並™ `
牙嘉`
[★]aH_kaT"]] (katina_lam23)
DD
唔識`
唔識`
waisaze` (wing3321)
呀培`
??
呀孟`
網站連結
羅志祥國際後援會
chat
English Builder`
RaIniE`-!
U game`
背景圖`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 709
今日人氣: 0
累積人氣: 3302
2010 年 8 月 19 日  星期四   晴天


2010-08-19 愉快 分類: 未分類

好耐冇打qz

15/8/2010

10點幾起身

打機.睇電視(日日)

打打下機 牙ma話反大陸

所以臨急臨忙甘汁野

好似2點幾就去到e媽屋企

同牙妹係到玩psp

雖然冇野玩

但係都好好玩l0^_^

第2日; (16/8/2010) 9點幾同牙妹同時間起身

then去飲茶^_^

等得都幾耐下

之後去左行新一佳

買左d之之冰同飲料

就反屋企lu

之後呀b黎左

我地玩多次psp xD

第3日;(17/8/2010)去左飲茶之後就反HK

玩得好好好HAPPYx9999999

不過可能20幾號仲會去= ]

18/8/2010

7點幾起身

準備去0p=]

前一晚我訓得好好

但係果細佬3之叫我l0 =_=||

8:30上bus

sky,我bb.子晴,DD,DD果FD

6果搭960

但係...五好講la

去到金鐘要anita等我地

s0rrY-!

再搭629

傾左好MaNy話題

去到就玩激流^^

哈哈=]

之後上左去

至知道冇得玩越礦飛車

大家都超冇M00d l0

去左睇野

then去左玩海盗船

開始就坐第4排

但係比sky同bb沊到坐第五排= ]

之後就不斷甘玩

同bb.sky.我,dd fd,dd

玩左10幾20次

都係甘樣排= ]

最搞笑既係

我地不斷排完再排+跑過去排+排左上船玩果時係次次好high

玩到冇曬feel

後尾仲玩中文接龍

果果控制員好好人l0

最後冇人果時比我地五果玩兩次

之後有不幸既野

五想講(其實係想講,但係有人五比xD)

之後同sky同dd fd

玩360過山車

都五好玩既

仲以為仲好玩過越礦l0

冇離心力

不停震震震x90000

震到頭都爆 -___-

8點幾就反去

好好好happy lo x999999.....

 






訪客留言 (返回 joyce__12aa 的日誌)


fiona10 於 2010-08-20 07:11 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anita_cheung 於 2010-08-20 11:56 AM 發表:
哈哈xd吾緊要(:
你細路點牙佢?!
海洋公園有冇打番黎?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈。个到冇打番黎呀
不过应该冇家喇
Posted at 2010-08-20 12:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930