| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 27 日 星期二 |
| |
悶到白痴~! |
都唔知咩x'mas,好悶...........都唔係x'mas,悶到低能.......
日日o係屋企...o係屋企....o係屋企......o係屋企......
danz.....danz.....danz.....danz.....danz....
再係咁,,,,,,我白痴ga la~!
係咁play comp......play到悶死左,,,,
danz左3-5:30,好過o係屋企悶la,
嘉盈同JOJO駁髮好beautiful...xD~!
冇try個x'mas咁悶ga~!
|
| 刊登時間︰2005-12-27 01:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
winnie 於 2005-12-28 05:30 PM 發表:
sor""
唔知點解番左咁多個同樣的留言.....
比你嫁~
|
網主回覆
THX~好beautiful ar~luv u
 Posted at 2005-12-28 09:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
THX~好beautiful ar~luv u
 Posted at 2005-12-28 09:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
THX~好beautiful ar~luv u
 Posted at 2005-12-28 09:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
winnie 於 2005-12-27 10:37 PM 發表:
唉.....我都成日好悶...........
但係好彩今年有我家姐陪我........哈哈~~~~
|
|
|
winnie 於 2005-12-27 10:37 PM 發表:
唉.....我都成日好悶...........
但係好彩今年有我家姐陪我........哈哈~~~~
|
|
|
winnie 於 2005-12-27 10:37 PM 發表:
唉.....我都成日好悶...........
但係好彩今年有我家姐陪我........哈哈~~~~
|
|