joycemak
暱稱: *.,█.°╭嘉芯》
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hapi new year
danz show~
2
999
!!!!!!!!!!!!
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 18
今日人氣: 15
累積人氣: 3000
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2005 年 9 月 30 日  星期五

晴天

swimming gala~ 感動

today係swimming gala的last day~

yesterday我swim左50m,21m蛙式同社接力,

我o係屋企至remember我可能要swim決賽o個bor~

唔知bring唔bring泳衣,

我問d fd,

佢地唔知wor~!

我無see個board,

唔知點好,

我問我哥,

佢好似唔想answer我咁,

佢叫我bring wor~

today好早wake up,

仲唔要use alarm o~

好good ar~

6:30wake up la~

sleep唔到,

仲有pair熊貓eyes,

好black,

好多fd同classmate都好早wake up,

連平時都係,

我如果咁早wake up唔知做咩,

平時我7:05 wake up,

today叫好早la~,

7am無野做,

落左bus station等蚊蚊lu~

等左都好long time,

佢7:10 come la~

一see佢好hapi~,

today便服日,

我地要wear uniform好嘔,

仲好怪,

都係因為要la la team~

la la team個leader叫我地7:30before o係操場等,

要pratise la la team,

我一到,

leader即問我有無bring泳衣,

我話"有",

佢好hapi,

因為我同佢都入左決賽,

佢唔想一個人ma,

但係我同佢swim唔同gei,

佢swim女乙蛙21m,

我swim女丙蛙21m同50m,

我二個都in左,

好hapi lo~

佢中4 la~

我一到,

有好多人都到左,

仲練ing,

唔係好好意思o~

sor ar all of you~

練練吓,

一望上去樓上,

form1-5都有ar,

但係form6-7無咁無聊,

有好多人(f.1-6)喺到睇野,

wa~!白痴GA!

搞到我地唔知點咁,

好辛勞,

好angry,

想say"卜x"

都係唔好,

個staff room o係我oppsite,

你都無咁夠heart la~

8:25早會,

但係都無野say,

叫la la team go cover,

好快go swim pool lu~

擦左好多防晒,

但係都黑哂,

我要swim,

50m同21m都take no.4,

嗚.......

如果swim快一second,

便take no.2 la~

today比人叫社接力,

d人join左,

then唔go,

咩人lei ga~!

要等我地lei d人代,

then back home lu~

la la team take no.2,

好想cry ar~!

 

刊登時間︰2005-10-01 03:57 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 joycemak 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]