| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 23 日 星期一  |
|
2009-02-23 |
分類: 未分類 |
|
琴日係家長日...
考得吾好..退步左...
考第9...
下次要努力d喇...
之後去左唱k...
唱左陣就番歸啦..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
23/2
去左踩單車...
今次踩左入馬鞍山...
今次一路踩..一路影d相...
番去果陣仲要比隻狗燈柱...
爭d踩屎...
還左車就番去喇.. 
“希望友誼能永久‘
能認識你們是我一生的幸運''=]
|
| 發表時間:2009-02-23 11:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
哼\口/ 冇我份既;) 嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲.\/. 您地實環得好開沁啦[口] 哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼哼.\/. 嬲左您啊._. 講笑姐`
|
|