joyful
暱稱: 「﹂大檸檬荼﹁」
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-04
2010-02-17
2010-02-13
2010-02-09
2010-01-19
文章分類
全部 (128)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 604
今日人氣: 25
累積人氣: 9464
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


2009-04-20

分類: 未分類

放學去迦密打FDLY...

第一節出去就已經傷左隻腳...

守吾住..第一節已經失左好多分..

好冇用..對吾住''

之後靠一班C GRADE幫我地追番...

最後結果..都係輸波收場...

不過已經打得吾錯..

今場自己失左好多機會...係咁炒...

好對吾住隊波..

之後去左長發食野..

食完就番歸勒...

籃球隊既同胞...

以後要打好D波...

今場輸左只係好小c...

之後仲有好多比賽..盡力打..吾好再衰比人睇..

籃球隊既命運吾會只有''輸''..

[捱盡黑夜便可看得到晨曦]

狂燥隊長''....

其實羸波輸波個個都有責任..

我相信..''我有您不必怕會追不上''

要對自己有信心牙...

下場比賽再比心機...

''那裹有黑暗便和你燃亮它  追''

。你在我這心內就是偶像﹏誰人也找不到取替。

--*明白今世要 人若不甘輕藐
   無用多怨了 期待一天開竅
   全無止境付出不緊要
   去盡了 撐盡了 搏盡了
   日後在那高處會心笑*--

發表時間:2009-04-20 09:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 joyful 的日誌)


Vika5270 於 2009-04-25 10:26 PM 發表:
CMCM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx..
Posted at 2009-04-25 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanwaisze 於 2009-04-24 12:31 PM 發表:
c0mm3nt:) 我刀有份嗎?-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係有啦..
Posted at 2009-04-25 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



milkbbq 於 2009-04-21 08:56 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx..
下場努力打牙...
Posted at 2009-04-21 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TinGo618_v3v 於 2009-04-21 07:19 PM 發表:
.__."
c0mmEnT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx..
Posted at 2009-04-21 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



King_Hei 於 2009-04-21 05:53 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-04-21 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



prima3528766 於 2009-04-21 02:09 AM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx..
Posted at 2009-04-21 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WINNIESWEET 於 2009-04-20 11:37 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx..
Posted at 2009-04-21 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tungfd4ever 於 2009-04-20 10:42 PM 發表:
Cm...
無論如何..我地一齊打好日後既每一場波..
輸贏都好...只要我地盡力就可以了...

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

以後一齊盡力打好所有比賽...
下年努力牙...同胞''
Posted at 2009-04-21 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ahhh_ming 於 2009-04-20 09:36 PM 發表:
希望我打四強個陣都識甘諗喇..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

加油''比心機打好學界牙...
Posted at 2009-04-21 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



inspiron530s 於 2009-04-20 09:24 PM 發表:
CM...
下年一齊要打好d..
希望下場唔會輸....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都希望..^^..
下年努力牙!!同胞...
Posted at 2009-04-21 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]