| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 9 日 星期二  |
|
2009-06-09 |
分類: 未分類 |
|
今日考i.s....
識d吾識d咁...我諗吾會吾合格既....
考完..同詠彤"曉眉"去左青衣城...
食「摩斯漢堡」...傾下計咁...
坐左係果度成..半個鐘...
食完..出面落雨...冇得出海皮..
婷芳"凱琦"泥左搵我地....
之後仲比人攞左40蚊....
好采詠彤比番我....^^
還是妳最好!!!!
跟住上左詠彤屋企...
玩到6點幾就走喇...
[你有我 但願令你不可一世 我有你 便沒道理可跌低]
|
| 發表時間:2009-06-09 07:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-06-11 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx... Posted at 2009-06-10 07:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. Posted at 2009-06-10 07:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
點會..都係錢泥架.. Posted at 2009-06-10 07:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我咁慘..妳仲笑我.. Posted at 2009-06-09 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係牙..果陣妳右吾幫我...-,- Posted at 2009-06-09 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kei831 於 2009-06-09 08:37 PM 發表:
係咪咁等錢洗呀 - - 聽日俾番$10 你 ;) 我知你間接話跟我同芳芳唔好人 係咪呀? haha
|
網主回覆
吾係..妳兩個對我咁好...
點會吾好人牙../\/\ Posted at 2009-06-09 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|