| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 6 月 11 日 星期四  |
|
2009-06-11 |
分類: 未分類 |
|
今日考...---->地理..
好易做...好快做完...
放左..去kf食野加租碟...
租左<<凶鏡>>...
係小雨天食野..撞到牙思同郭碧....
食完野..詠彤" 曉眉" 筱碧" 婷芳" 凱琦"上左我屋企...
睇左凶鏡...都幾驚..
不過最尾睇到笑..
睇完入左房..右開戰"..
6點幾..筱碧" 曉眉" 瑞娟"走先...
佢地走左..右打過...
8點就去送佢地搭車嚕...
[ 什麼事都做過 都不能感動你麼 ]
|
| 發表時間:2009-06-11 11:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
嗯嗯..
我會架喇... Posted at 2009-06-12 12:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcm.. 用時間去證明您有幾甘中意佢.. 深信您得..
|
網主回覆
我都希望自己得...
我怕最後都係..怎麼好都等不到... Posted at 2009-06-11 11:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. Posted at 2009-06-11 11:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kei831 於 2009-06-11 11:21 PM 發表:
COMMENT ;) 第一a 曉林 唔好唔開心! 可能佢會對你改觀的嘛!
|
網主回覆
希望喇... Posted at 2009-06-11 11:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CN f0R 毛毛..``凶鏡隻野好嘔心v____v``
|
網主回覆
吾係牙..
最尾果度..佢個樣好搞笑架.. Posted at 2009-06-11 11:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|