| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
|
2009-06-25 |
分類: 未分類 |
|
提早左放暑假牙~!!宜家放假嚕!!
今日1點出左青衣搵 詠彤" 一齊食野..
食完..行左陣..
就同佢上83接 婷芳" 放學啦..
接左..落番海皮坐...
落雨都冇走...照坐...不過開傘...
之後同 詠彤" 婷芳" 出美孚...
婷芳冇打手球牙..我地出番青衣..
上左詠彤屋企食飯...
之後又開戰喇...攰死..
[ 對不起...今天又暴燥了.. ]
[遺憾未夠道行 跟那轟烈沒緣分]
|
| 發表時間:2009-06-25 11:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kei831 於 2009-06-28 03:38 PM 發表:
明明就有 .__.
|
|
|
kei831 於 2009-06-26 12:34 PM 發表:
我都話左你果日唔開心架啦!
|
網主回覆
果陣冇架... Posted at 2009-06-26 12:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. Posted at 2009-06-26 12:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx...mama" Posted at 2009-06-26 12:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. Posted at 2009-06-26 12:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|