對不起 愛不到
jp3ev5520
暱稱: 緣x諾言生效
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
唔該你地
煩不?!
般若波羅蜜
```````
GaG
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 143
今日人氣: 2
累積人氣: 2282
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2009 年 9 月 13 日  星期日   晴天


出....出....出...邊打雷呀~~ 驚慌 分類: 未分類

出邊打雷好驚TIm>V< 點算呢-33-?!   (請運用自己ge智慧去考慮我係講笑定講堅- -")

依家係度做緊功課 `  
唔知點做週記`所以上qooza黎抄呢個抄果個 大家唔介意吧?!
ka`

今天一問 現在開始`

為何小明跑得快過火車?!   架火車係堅野黎 曉出聲 曉行ge`




-----------------------------------------------------------

oh oh oh oh
oh my baby 
Come back to me
oh oh oh oh
I love you






訪客留言 (返回 jp3ev5520 的日誌)


LY6 於 2009-09-13 09:43 PM 發表:
我知我知
因為佢同玩具火車跑xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ko4siulung 於 2009-09-13 08:32 PM 發表:
cm =="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ys1975760 於 2009-09-13 08:20 PM 發表:
今天1問........


-口-!!!答案係唔知
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YoMI_love 於 2009-09-13 08:06 PM 發表:
週記是但寫啦..''
因為個火車冇郁,,,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唉--- 查實係我懶到唔想寫字咋..另外我都唔識攸---.-
Posted at 2009-09-13 08:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0v3u0u_m0n 於 2009-09-13 07:34 PM 發表:
因為小明真係跑得好快l0r`=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0v3u0u_m0n 於 2009-09-13 07:34 PM 發表:
c0mmenT;`
你會驚?!xd
哈哈`,當然吾信啦..>週記你都吾識做-.-吾係嘛...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唉...人懶到出汁`點會識做-3-
我要抄`
Posted at 2009-09-13 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]