中秋節快樂''''
人生有好多好多唔如意既事情, 有好多野都唔係我地預計之中
好似今次PREFECT, 我冇得做,初初係唔開心, 不過 已經唔緊要, 因為我再睇返張LIST俾我都唔多想做...
入到去既, 半數都係老師既偏心+成績好就做到, 根本冇 -言念- 過果個人係咪真係識合去做, 咁既PREFECT TEAM, 我根本冇眼睇
我知道我咁講有好多人會唔鍾意, 唔GUR我, 我都做唔到冇資格出聲, 但係, 平心而論,
你可以話LI個唔係事實咩? 我唔信!!!'''