__*★就算世界的人都捨棄我☆*唯獨<你>不可以!
 
jswong
暱稱: 乄傻J.S乄
性別: 男
國家: 澳門
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
日記網址
落雨ge天氣就好似我ge...
送首歌給「自己」
HA~~今日休息
[[_Leave!!!!!
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
2007 年 8 月 15 日  星期三   晴天


[[--怕怕!!!!

琴晚係丫鵬同蚊仔一周年紀念日,so去左青蛙唱kk~~~~~

唱得好happy...尤其係後期....蚊仔丫哥條女走左之後....全部人玩得好顛...haha~~~~!!!!

好多人都食得好醉....因為蚊仔丫哥係到做....so有唔少免費酒飲丫....kaka!!!!!

走戈時先衰...落狗屎丫....凸. 凸"......走去搭的....好在有6人的坐je...唔洗分車....haha!!!!

先送5思番去...跟住到蚊仔...之後龍爺....最後我同丫鵬同細雄一齊落車....

我送左丫鵬同細雄番屋企之後自己一個番屋企la.....好鬼暈...比龍爺罐左我唔少.....凸!!!

番到屋企即刻訓教....bc聽日仲要番工....再唔訓我會死~~~!!!!!

番工戈時無雨咁劑....坐坐下又落狗屎....跟住打比cathy家姐....叫佢傘埋我番工...haha~~!thx>3<

一直做到九點幾....大鑊la...八十幾箱貨....抬死人la!!!!!

搬左二十幾箱大貨....八箱細貨之後無位....sor唔洗再搬....好彩~~~!!

跟住mandy仲好好人...見我地咁攰...提早一個中放人....yeah....收工~~~!!!!

同丫鵬,蚊仔,包皮、牛丸去左食野....食完番歸!!!!

刊登時間:2007-08-15 12:39 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 8 月 11 日  星期六   晴天


好想放假丫~~好掛住你 鬱悶

唉~~~呢幾日係咁番工番工....番到成個人都殘哂la~~~好想快d放假丫~~~最好聽日打8號風球!!!!
唔知點解呢幾日瞓極都係唔多夠咁lo....番工成日都打喊no.....仲搞到自己對住d客ge時候無咩笑容......不過有d客又真係好煩~~
呢排好多時都係自己一個人....番工之前自己一個走上去大世界到玩半個中至一個中之後就番工~~~
放工之後有時會同cathy、丫芝一齊蕩下ge....吹下水...食下野或者去打下機咁lo~~~跟住到點幾就番屋企la~~~~
今日丫芝請我地打邊爐丫...去左東昇....= ="...見到極多人....tommy佢地成班人!!全部都係a班ge....= ="
食到好鬼飽....haha....之後我同丫櫻,helen走先....佢地等條仔黎....番屋企之後又搵班兄弟一齊打機....hoho~~~
呢排發覺自己打機水左好多丫....成日比出面d人sm....唉~~~鬼叫自己成日番工都冇時間玩la....
其實有時唔想打機...想同人傾電話家...但係我想傾ge人唔想同我傾呢....msg就仲有得傾je...不過下下sd msg好慢家嘛~~~
話就話沖完涼打比我....足足等左成個半中都冇打黎....估到估到佢唔記得la....唉...我自己都知我係佢心目中係幾咁微不足道~~
點解....我中意ge人始終唔可以同我一齊......唔通我只能同佢做最好ge朋友....而唔能夠成為男女朋友ge關係....????點解?????

 

刊登時間:2007-08-11 03:45 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


[[_好。攰....丫!!!!

唉∼∼呢幾日番工好鬼攰丫...尤其係星期六、同今日星期日...多人都死咁..!!!!
平時整整齊齊ge G2000呢兩日變成左垃圾岡!!! 星期六、日已經多人家la/呢排仲要係大減價期間...仲多!!!
搞到我忙過唔停...有d客都唔知係咪黎搞事ge...= =”..呢件想試,戈件又想試...一試就試成十幾件!!但最後先買得戈一、兩件..有d甚至無買..= =”..搞到我係咁摺3...d3已經難摺家la..仲要鬼死咁多..d套裝西裝亂鬼哂..搵到件外套,件褲唔知去左邊∼∼搵到件褲但係又搵唔到件外套..好似玩野咁..好在今日番早咋..七點半收工..唔洗再開ot!!!已經開左幾晚ot家la..= =”攰死人!!最慘ge係我呢個月都無獎金ge..因為仲係試用期..好唔抵丫∼∼∼!!!!

刊登時間:2007-07-30 01:35 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 19 日  星期四   晴天


[[上堂。Day2

今日係第二日番去上堂....都係去番琴日戈到la~~~~

我同丫鵬九點半左右先上到車...去到9:55,遲左5分中...因為約哂d人9:50樓下等~~~

之後到左就上去la....brian未到...佢好似話遲少少先到....咁我地咪上住去先lo~~

上到去...當然係會見到kolis同mandy la~~~上到去就玩遊戲...= ="....玩戈隻遊戲我竟然係最勁...

玩完brian都岩岩好到la....咁我地就開始上堂la....今日話題係"顧客服務".....

朝早都上得幾悶下ge...同埋今次就比琴日多實習左lo~~要經常出黎roleplay~~

中午就落左樓下食...琴日戈間ge隔黎...好似叫"滋味滿屋"....d野食唔錯la~~haha~~

到二點就番上去繼續上堂...又玩遊戲...今次呢個好難玩....= =".....

玩完成個晏晝都分組roleplay....吸取到唔少經驗....因為可以參考人地ge好處...又可以知自己ge弱點~~

到四點左右...坐bus番公司再實習多一次~~~上左2樓實習....表現進步左好多...haha~~~

到六點幾就收工la....因為今日係番10:00~18:00~~~

唉....聽日原先番10:30~19:00家嘛....= ="....無啦啦佢叫我番13:00~22:30....oh~shit!!!

我要快d諗辦法改番番10:30~19:00先....唔知諗唔諗到計呢....唉~~~!!!!

刊登時間:2007-07-19 07:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


[[_上。堂乄

今朝好早起身....8點45分左右..tel丫鵬~~問佢幾點行....

跟住9點出門口...打比leng...佢未行得...叫我同丫鵬去先~~~

之後我就同丫鵬搭bus去左假日到等la~~~丫芝同brian都到左la...跟住moon都到埋~~

跟住我同丫鵬去左問路....番黎之後再過幾分中丫leng都到埋la...可以去la!!!!

之後就去左中華總商會la~~~上7樓上堂~~~

我地個導師kolis同mandy~~~開頭都上得幾悶家...上左好耐先知過左一個中~~~

死la....戈時係到諗仲要捱多7個中喎...點頂丫~~~!!但係之後開始互動d la~~~

同埋唔係只係坐係到等lo....起碼可以郁下手同腳丫~~~12:30 lunch time~~~

同丫鵬,芝,leng,brian,moon一齊去食lunch~~中途都有d搞笑ge事...ke~~

食完之後戈到趕人...因為我地食哂又有客人黎....只好走讓個位比人地la~~

戈時又未夠中喎....係條街到企...無野do...想入摩卡...查証...丫鵬唔夠秤...只好出番黎lo~~

跟住返番上去...未夠中咪瞓住教先la~~~瞓瞓下kolis同mandy都番黎la~~~

繼續上堂...晏晝比較有趣d...時間過得好快~~~到左5點中...要筆試今日學過d野~~

= ="....原先係brian理解能力差我教佢...點知教完佢之後我自己又理解變差左....唉~~~

搞到有一part錯左應該幾多下咁....不過都合格ge我諗....因為kolis都話大致上ok~~

只好等佢改好先知結果....聽日又要黎上堂la...都好...有得坐好過企la~~~!!!

今日同丫芝,brian,leng,moon佢地開始熟la~~~^^~~~~

宜家加埋呢,識左丫媚、丫珍、brian、丫芝、丫leng、moon、cathy等等.....

不過仲有好多人要識...好似olivia,aa,丫鳳,丫塋,yuki,仙姐等等ge人要識...= ="

刊登時間:2007-07-18 06:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]