|
今朝好早起身....8點45分左右..tel丫鵬~~問佢幾點行....
跟住9點出門口...打比leng...佢未行得...叫我同丫鵬去先~~~
之後我就同丫鵬搭bus去左假日到等la~~~丫芝同brian都到左la...跟住moon都到埋~~
跟住我同丫鵬去左問路....番黎之後再過幾分中丫leng都到埋la...可以去la!!!!
之後就去左中華總商會la~~~上7樓上堂~~~
我地個導師kolis同mandy~~~開頭都上得幾悶家...上左好耐先知過左一個中~~~
死la....戈時係到諗仲要捱多7個中喎...點頂丫~~~!!但係之後開始互動d la~~~
同埋唔係只係坐係到等lo....起碼可以郁下手同腳丫~~~12:30 lunch time~~~
同丫鵬,芝,leng,brian,moon一齊去食lunch~~中途都有d搞笑ge事...ke~~
食完之後戈到趕人...因為我地食哂又有客人黎....只好走讓個位比人地la~~
戈時又未夠中喎....係條街到企...無野do...想入摩卡...查証...丫鵬唔夠秤...只好出番黎lo~~
跟住返番上去...未夠中咪瞓住教先la~~~瞓瞓下kolis同mandy都番黎la~~~
繼續上堂...晏晝比較有趣d...時間過得好快~~~到左5點中...要筆試今日學過d野~~
= ="....原先係brian理解能力差我教佢...點知教完佢之後我自己又理解變差左....唉~~~
搞到有一part錯左應該幾多下咁....不過都合格ge我諗....因為kolis都話大致上ok~~
只好等佢改好先知結果....聽日又要黎上堂la...都好...有得坐好過企la~~~!!!
今日同丫芝,brian,leng,moon佢地開始熟la~~~^^~~~~
宜家加埋呢,識左丫媚、丫珍、brian、丫芝、丫leng、moon、cathy等等.....
不過仲有好多人要識...好似olivia,aa,丫鳳,丫塋,yuki,仙姐等等ge人要識...= =" |