各位師兄師弟師姐師妹~~~~~~~~~
又開學啦~~~今年一定會有人加入柔道.....
所以我地用返LEE個板~~~通知大家上堂既日子~~~
活動既日子同埋大家返唔到就係度講返低..好冇啊~~~~
BY斯琪~
不如就約今個星期六啦~~
至於約人果到就用電話聯絡啦~~
最近大家都發生左咁多事~~
我都已經唔想理啦~~
希望大家可以係8月尾搵個時間一齊bbq啊打邊爐~~
當然搵埋師傅啦~~~讚成既就留返言啦~~
by;斯琪
由於唔知有邊個去柔道個camp∼d人又唔合作∼所以可能唔搞啦∼
如果你地想去∼就打比∼ck∼阿靜∼軒仔∼c朗∼啦∼
如有問題請留言∼
嘩嘩嘩!!等左n咁耐終於有第3個人係到出現la><(感動)
去camp既人呢,有我........其他人就唔清楚∼"∼