琴日同前日都係UT
考GEOG,HIST,MATHS AND ENG.
(前提,頭2個SUBJECT一定肥)
HIST有好多唔識囉;;
唔該.
其實我都好佩服自己家陣做咩仲咁得閒電腦(!)
星期一UT中史and中文;
一定pass....既相反詞(xdd
肥就肥緊
不過就睇下肥得型唔型,炒唔炒蛋(!)
星期二IS啊- -
kill我吧//
我要做神仙呀;
溫死我一定''
雖然未溫過