之前分班果時
我都想像唔到我會咁好成績xd
話說;
前日知道我咩班
我仲係係訓覺狀態
之後
拉周and何x賢(唔可以講哂d名xd)call黎話我知我入邊班
話我入左A班TvT
得我自己一個入a班
好慘姐
不過
龔x婷and何x賢and拉周
都係自己各自一班
好釆(我都知我好衰)
不過人係咁啦
如果唔係點會係人呢?(唔係名言
話說
我知道我係咩班
我係冇exciting 囉
因為我知道1
我會-6入呢d班
我應該好2既
hope到中學有多d fd
如果唔係會悶死我
一定要識到fd啊
聽日又要d唔知咩野
唉- -''
上堂上3日
好唔容易先可以係屋企慢2訓
依家又要番2學校(中學)
上埋d唔知咩堂
唉
help
|